Jag lever, hade bara ett juluppehåll.

Vad hände under 2009 ...

-Jag var i sälen under nyår med underbara vänner. En toppen resa.
- Jag fyllde 18
- Träffade mannen i mitt liv
- Spelade JSM Steg 5 och kom trea en oförglömlig resa.
- Fick börja träna i A-laget
- Var i Teneriffa
- Fick göra mina första elitserieminuter i en semifinal som tv-sändes.
- Fick vara med under SM-final i globen
- sommarjobbade
- Hade en hel underbar sommar med sol, fiske, kräftor kunde inte bli så mycket bättre.
- Flyttade ihop med syster
- Blev axelskadad och fick köra rehab i 16 veckor (mindre kul)
- Gjorde min andra tatuering
- Diverse krogenbesök
- Umgicks med underbara vänner
- Lagat mer mat

Jag säger som Emma sa under nyår: I år ska jag hellre ångra något jag gjorde än ångra något jag inte gjorde.
2010 kommer bli ett grymt år!


Idag firar jag och mannen 10 månader. Vi firade det med stor frukost. Gröt, oboy, våfflor och glass .. okej jag erkänner ingen av oss visste att de var tio månader idag vi åt stor frulle för vi båda har tidig träning och samling. Men kom på det nu, grattis på oss baby :) Idag har vi en massa planer får se vad de blir men först ska vi vinna mot skuru :)



Kommentarer
Postat av: bea

god fortsättning ewe och grattis till dig och stefan

2010-01-06 @ 14:43:49
URL: http://bbew.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0