Lev Livet Leende.

Igår gjorde jag en "romantisk" middag för mig och min man
vet inte riktigt om den blev romantisk eftersnacket på handbollen
var ganska intressant sen åkte vi vidare till ryd men hur som helst
bjöd jag på: Fläskfilé, klyftpotatis, bearnaisesås och sallad.
Till efterrätt brownies/kladdkaka med vaniljglass, jordgubbssås och jordgubbar,
tänkte egentligen lägga upp receptet för vart helt underbart gott men kanske är
"tantvarning" igen.

Idag bjöd dagen på en hel del, två vinster av två möjliga av IFK
och vi hade på oss IFK:s tröjor, gastutor och var målade i ansiktet
jag gjorde vad jag kunde idag för att stötta IFK och min man!
Han även träna och titta lite på Skövde-sävehof.
Nu ligger jag i sängen och är helt slut, Sofia, Mikaela, Bustad,
Palm, Challe, Denise och Johanna kom hit och så gjorde vi tacos,
kollade lite på svanpinsessan innan videon gav sig sen efter mycket
röstning kollade vi på Patrik 1.5. En helt underbar dag och kväll!

Imorrn kommer pappi hit sen kolla två matcher och så döma,
sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

På måndag kommer jag!

2010-01-24 @ 10:53:16
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0