Skönt att vara ful.

Jag har levt i en ifk tröja i helgen till och med på söndagslucnhen på gräddhyllan fick den vara med. Jag har ca 1-2 lektioner varje dag, ska absolut inte klaga men när man har en lektion sen slutar eller en lektion och idrott eller massage då gör man aldrig iordning sig. Jag går i mina mjukisar 4 av 5 skoldagar och har svetten kvar i håret från gårdagens träning, men ärligt talat är de skönt att vara ful man lever i sin egna värld. Tack och lov så går jag idrott då får man vara "ful" ibland. Men jag känner att de måste bli ändring på de, folk får ju inte tro att jag blivit allt för mycket toffel så jag inte bryr mig om mitt utseende. Men det är fakstikt skönare att sova den där extra halvtimman istället för att gå upp och platta håret.

Men hur som helst vad bjöd söndagen på då?

En sjukt spännande match mot Hammarby där rätt lag vann tillslut IFK såklart.
Jag är stolt över mig och Sofija idag, vi slet och skrek och hörda blev vi.
Nu ser jag fram emot finalsteget som kommer bli en toppen resa!
Pappa kom så jag, felle, elli och pappi åt på gräddhyllan åkte runt lite
och sen kollade på sista matchen som var gruppfinal typ. IFK vann så
dom gick obesegrade ur steg 4 så himla kul!

Nu har jag haft söndagsmys med bad, sömn och så gjorde jag varm fruktsallad
med vit choklad och glass! Mannen firar på olerys och ska kolla när han kommer
om det är långt kvar så tar jag ett ryck i garderoben tänkte jag.

I veckan blir de:
- träningar
- match
- dop
- Idrottsgalan

Vill även säga Grattis till min kusin Ellen som slog sitt pers och är med i landslaget nu och redan i helgen ska hon få springa. För dom som inte vet så löper hon häck och är så sjukt stolt över dig.



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Allt klär en skönhet. Kram Mamma

2010-01-24 @ 21:55:40
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söt din mamma är men jag håller med :)

Och grattis till Ellen!!!

2010-01-25 @ 01:54:18
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/
Postat av: Sofija

jag är också stolt över oss, mycket!

puss på dig gumman

2010-01-29 @ 13:21:18
URL: http://lolaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0