Somna inte osams med dig själv.

Jag mår bra, igår så skrattade jag ena sekunden och andra så grät jag efter en misslyckad handbollsträning sen fick jag en kram eller två och så skrattade jag igen. Så såg mitt liv ut igår som en berg och dalbana och jag lider nästan med min pojkvän i dom stunderna, stackaren har ju ingen aning om hur han ska bete sig. Hur som helst idag känner jag mer ett lugn ro i mig kanske för att jag fick en rosett till håret av mamma, eller så kanske de är för att jag är hemma i skogen långt ifrån alla måsten.

Hur som helst ska jag ta igen en massa tid idag med mig själv och mina päron. Jag och mamma lagade mat idag tråkigt nog ska hon iväg och jobba natt och imorrn ska jag ut och jaga med pappsen.

Ska även försöka hinna med att besöka min gamla skola för att träffa mina vänner som jag saknar massor, får aldrig träffa dom så känner att jag får ta tag i det och göra någonting åt det.

Bilder från veckan






Stefan hade de tufft med chokladsåsen, vi åt så många kiwi vi orkade.
Jag och pappa målade om vårat barbord plus stolar och tog in dom i köket, visst vart de fnt?
Dagens smycken är från bikbok, glitter, guldfynd, ginatricot och albrektsguld.

Nu blir de roomservice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0