Trött att vara trött.

Jag sover på nätterna och jag sover på dagarna.
Är så trött att vara trött, ska försöka äta mer regelbundet och bättre
så får se jag se om det blir bättre :)

Idag började en ny kurs Natur och friluftsliv, vi åkte skridskor sen väntas de längdskidor, isvak, tältning, paddla kanot mm. En kurs jag verkligen ser fram emot!

Igår vann vi mot Heid och även i Tosdags med Somby laget, jag fick komma in tre anfall och jag gjorde inte bort mig trots att jag var sjukt nervös.

Idag har jag gjort "tant saker" Elli kallar mig för tant för jag bakar, lagar mat och gör allmänt töntiga saker hela tiden. Tror hon är väldigt avudsjuk på mig bara.

Nu blir de handboll, puss på det!

Kommentarer
Postat av: Sofija

tycker nog du kan få komma och baka åt mig också va! :)

2010-01-23 @ 16:44:47
URL: http://lolaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0