Jag lever.

Påsklov och jag njuter.


Helgen har varit jätte bra, umgås med människor som jag mår bra av, ätit god mat och har även hunnit med att spenderat pengar.

I lördags blev de morgonträning, lunch på Vatra med svärföräldrarna, sälja biljetter till Semi 3 sen bilen hem till Åsbro med Ellipellipung och Stefano. Vi han stanna på godis akuten i Laxå, kan jag rekomendera om ni ska mot stockholms hållet ngn gång. På kvällen kom farbror, malin och kusinen Albin temat var kinesisk med friterade kräftstjärtar innan efterrätten han vi med att spela fotboll och till efterrätt blev de stekta bananer, cocos, glass och chokladsås. 



Nu är det måndag igen, ny vecka! Ska ta bilen till Skövde för handbollsträning och sen blir de att åka hem till Åsbro igen men då är jag inte ensam, utan full bil! Ha en toppen måndag allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0