trött, sliten och glad!

Varit fullt upp senaste dagarna.

Lördags borta match mot Höör åkte 9 och var hemma 22, förlorade med tre bollar och vi gjorde en bra match! På kvällen firade jag min födelsedag med familjen Krantz och gick till sängs strax efter tolv.

Söndags
, födelsedag, hotellfrukost med laget och så hem och sova en timma, mamma och pappa kom och så fick jag jätte fina paket (iphone, kläder, honung och god dricka). 13.00 samling 14.00 matchstart mot Rimbo och jag fick spela sista tre minuterna och gjorde mitt första elitsetiemål vilket var en underbar känsla som jag längtat efter de! Skynda sig hemmåt Stefan och Robin kom för att äta tårta och klockan 17 var de guldmiddag med laget (serievinnare). Natta och Mikaela följde med mig hem och vi åt rester och kollade på törnrosa. Kvällen avslutades med att somna till hockeyn med min baby!

Tack för en underbar helg, ni är bäst!

Hur veckan ser ut

Måndag - Handboll x 2
Tisdag - Match mot Hallby
Onsdag - Match mot spårvägen
Torsdag - Fysträning.

Ikväll kommer inlägg med bilder, på återseende :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med första elitseriemålat! Du är KING!

2010-03-01 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0