namnet på framsidan av tröjan är viktigare än det där bak.

Idag gäller det, idag kan vi välja att förlänga säsongen eller kliva av. Idag kan vi skrälla, visa att vi kan, visa att i är bättre än dem, att VI är ett lag värt att tro på. Så länge man har hopp har man inte förlorat!!'

Viljan att vinna måste vara större än rädslan att förlora.

Igår åt jag god mat, en påse godis, njöt till hur många lingon finns det i världen med fina vänner, somnade till Vandetta och vaknade upp med en puss. Kanon slut på veckan och start på helgen. Ät även godis till frukost kan ju inte vara godare att äta godis då, tänk om det händer mig något idag men då kan jag veta att de första jag gjorde idag var att njuta av livets farliga frestelser.

Nu ska jag svettas på gymmet sedan skrika halsen av mig till världens bästa skövde hf.

kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0