påsklov

hela fyra dagar är jag´ledig och ska hinna med att leva livet, äta gott, dricka gott, må gott och umgås med folk jag håller kärt. De kommer gå galant och som jag längtar, imorgon ska jag hem mot närkeslätten som de ser ut nu. men först sova, jobb och evn övertid.

Idag åkte min prins till danmark i fem dagar och lindrade min seprationsångest med att sova två timmar vilket INTE var meningen vaknade med en annan ångest att jag sovit bort kvällen och inte kommer kunna sova NU klockan är 23.08 brukar däcka runt 22. Min fina vän Mikaela bjöd på super god mat sen kom jag hem och städade tror dock inte mina grannar blir så nöjda på mig om jag damsuger nu så ska försöka räkna får

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0