Förra helgen

Tillbaka till förra helgen.

Jag och lollo hoppade av bussen i nedre delen av Sverige kl 07.00 på morgonen efter vi sovit ca 5 timmar på färjan, detta var min packning - två väskor, 4 flak, några påsar. Detta plus Lovisas packning skulle vi färda till tåget som skulle ta oss till göteborg, som vi slet och vad jag kommer njuta av dessa cider när jag dricker av dem. Efter 3 timmars tåg var vi framme i göteborg, åkte hem till Lovias familj, där vi sov och äntligen fick äta ordentligt mat. Runt 12 tiden kom Linda och Nisse ner från stockholm till oss.

 

Vi gick på Lisberg i spöregn, vann en massa godis, drack vin en måndag, kollade film och handbollen, och på tisdagen blev först luciatåg med delar av Lovisas familj (hon har 5 syskon) klockan 06 på morgonen, sedan en hel dag på stan för att sedan ätervända hem till skövde, två helt underbara dagar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0