kräm

Vilken vacker dag, sprang så jag nästan stupade, gjort av med pengar på vackra bilder, ätit sådär jätte god mat så man inte tror magen har något stopp, kollat på en bra handbollsmatch och badat varmt alldeles för länge.

Nu till dagens måste, skriva CV och personligt brev, ta ena tummen ur röven och fingret bort från navel och bedömma mig själv och få ner de på ett papper, jag kan allt räcker det inte att skriva? Om jag inte kan allt nu så kan jag lära mig de. Tänk om det var så enkelt. Då hade jag nog inte suttit här utan att då hade jag jobbat nu och tjäna mängder med pengar. Men livet är fullt med utmaningar och jag är redo ska bara kolla klart på filmen först om jag inte hinner somna innan...


 

inga utmaningar är för stora



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0