sömnlös 00.00

jag måste sova, men de värker i mig, långt inne i mig.
måste släcka ner, men de blir så mörkt, farligt mörkt.
ska stänga av ljudet, men de blir så tyst, jag hör för mycket.

Idag bara snurrar de,jag vet inte varför, kanske köpte jag den här biljetten själv, ingen tvinga mig på den jag hoppade frivilligt på, men nu vill jag stiga av, det snurrar för mycket, jag vill stiga av och känna trygghet igen, jorden stadigt under fötterna.

Detta flummiga inlägg avslutar mina funderingar, jag måste släcka ner,tysta ner och kliva av. Ska krama på min pojk för där är det varmt, tryggt och stadigt. Jag ska lägga mitt öra på hans bröst och andas i takt med hans hjärtslag, för så länge jag känner de så kan inga jobba funderingar gro.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0