Underbar familj.



Lördags:
08.00 - 10.00 träning
1030-1430 jobb på LaRami för skövde HF.

Sedan åkte jag, Elli och Stefan hem till närke.
Julbak med hela underbara familjen, finns nog ingen annanstans i hela världens jag hellre skulle vilja vara på när vi alla är samlade, knäck, ischoklad, cocostoppar, snickers mm.  God mat, dryck, musik och tunnbadning. En spontan utgång på strömpis och känns inte  som jag ger Örebro en ärlig chans, sist däckade jag innan förfesten och nu gjorde min man de, så då blir man ganska nykter, men ut kom vi iallafall och skjuts lyckades vi skaffa oss hem, tack och lov!

Söndagen tillbringade vi på IKEA och i soffan med pizza framför bronsmatchen och VM-finalen i handboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0