vilken dag

8 ringde klockan - hård träning ska förtjäntas och de gjorde den.
12.30 lunch med syrran hon skulle ha heldag med mig för min 20års dag, bättre sent än aldrig. Blev Aqua Vitalis i Arenan, det behövdes. Bastu i dess olika form, bubbelbad, varma stenar och solljus från Miami. Helt underbart med sällskap i världsklass, tack!



Här är KILLEN som gör reklam för arena badet
som mamma tycker att jag är så lik från när jag var barn.

Sedan for vi hem hit och hade julmys, mini julbord och lussebakning, man kan tydligen misslyckas med lussebullar. Farmor vad e hemligheten? Vi hade kesella i och inte allt för mkt mjöl, trots de blev dem livlösa och smakfattiga.

Nu ska jag uppmärksamma min man en stund,

men är nog inte ömsesidigt han hade bokat tv:n tidigt idag.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är kanonlika! Vad mysigt ni hade det. Kram Mamma

2011-12-08 @ 15:20:19
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0