en fredag som innehöll allt.

Aa, start 04.45 åkte till jobbet och gjorde ett intensivt pass som varade i sex timmar, fredagar jobbar alla på industrin bara sex timmar grymt bra påhitt.

Hem till Mikaela och somnade i hennes säng när hon gjorde lasange, sedan blev de ett besök i träningslokalen. 1½ timma lyftes de skrot. En snabbvisit hos Elli sen färgade Mikaela min "svarta" utväxt, bråttom till Stefans match som slutade i förlust. Hoppade över middagen och åt istället fruktsallad och 100g choklad.

Spelkväll hemma hos Daniel där de blev geni och ombytta roller. Vi tjejer tog hem segern i ombytta roller och jag bidrog med ett rätt svar: Skillnaden mellan en V6  och en V8 - två mer cylindrar. Ingen aning vart de kom ifrån vart lika förvånad jag när de kom ifrån mitt mun.

Kom nyss hem till lägenheten där de sitter ett gäng och provdricker en massa olika starka drycker, 20 är en ålder att upptäcka. Nu äntligen ska jag sova.

En fredag med allt, drömmar, upptäckter, spänning och glädje.


Imorgon har jag namnsdag och världens bästa farmor fyller 75.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0