fredag

Denna fredag kom inte en dag för tidigt.

6-14 hela veckan, två örebro besök och träningar alla dar.
Denna fredag firades med lunch på gräddhyllan (fläskfile och råstekt potatis), 1.3 kg godis och minihandboll med goda vänner fram till 21.45 då de var tvugna att låsa arenan. Nu mår jag illa efter allt godis, lite ångest men är lite för lycklig för att bekymra mig över överflödigt fett på kroppen.

Imorgon ska jag faktiskt få sova till 9, ska inte gå upp en minut för tidigt. Ska stå och blåsa med systeryster när små flickor springer efter en boll, lättförtjänta pengar är bra pengar!

Helgen har massa äventyr att erbjuda, som jag ska njuta!

Dagens vill göra.
- fota
- måla
- impulsköpa skor

natti


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Wooooow Bloggen lever, Leve bloggen!

2011-02-05 @ 09:23:15
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0