vardagslyx

Det är dem små sakerna som gör mkt.

Jobbat heltid i 5 veckor nu på IAC i Skara, vi är underleverantörerer inom bilindustrin. Monterar hela dagarna och går bättre och bättre, får se hur länge de varar. Arbetstiderna är 6-14 vilket gör att jag måste gå upp 4.45 för tar 20min att åka men jag har överlevt hittils.

När jag ändå är inne på bilar, är en bil rikare och några tusen fattigare. Första bilen är inköpt, tack mamma för utlånet av din bil du har varit tapper!

Idag var ett fullspäckat schema, jobb sedan var mamma i Skövde så hon bjöd på mat, åkte direkt till träningen sen tod jag en tidig kväll. Nisse jobbade över så när han kom hem runt 19 blev de pannkakor och kladdkaka. En försenad alla hjärtans dag kväll, eller firade för tidigt helg, eller att vi har varandra eller varför inte bara fira att det är onsdag. Nu ska jag sova och drömma om vackra ting.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Det har ju gått kanonbra. Skönt att vi kan hjälpa varandra.

2011-02-16 @ 22:57:12
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Lillsis

Gosit ni hade de da! själv ligger ja i feber i soffan :(

2011-02-17 @ 01:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0