Helgen i bilder

vardagslyx, jordgubbar, skum och en bra bok!

 

I fredags blev de bara filmtittande och godis i stora mängder,

lördagen jobbade jag över 6-12 sedan blev de stress, stan, paketinköp,

matlagning, fix, lokalfest, alkoholintag och relativ tidig sänggång.

I söndags blev de åka hem till stugan, äta god mat, basta och sedan söndagsmys

i bilen hem till skövde igen med chips och dipp!

 

Nu ska jag försöka sova, sommarjobbarna har kommit så har tre styckna jag ska lära upp.

Natti


Kommentarer
Postat av: M LSD

Gud va mysigt med jordgubbar i badet!. Men du den dära tallriken med dip i vill jag ha tillbaka i morgon!!! Ja inte dipen men tallriken!

2011-06-20 @ 23:19:52
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0