Jag gjorde de..

Jag vågade, trotsade mitt eget förnuft, jag laddade ... Jag hade Kaviar på äggmackan och vad gott de var. Sägs ju att man ändrar smak var 7 år, kanske är de dags för min mun, min tunga och mina smakköttlar att genom gå en förvandling. Jag hatar kaviar doft och nu kommer jag själv bli en levande stinkbomb, överlever jag och mitt förhållande de här? Forsättning följer...



Idag efter träningen åkte jag till city gross i skara och lämnade tillbaka mina kläder, jag överskattade min själv som så många andra gånger förr jag orkar inte jobba heltid, träna på elitnivå och sedan jobba helg. Men känns tråkigt för att jobbet på City gross var verkligen super kul, sitta i kassan, prata skit och vara behövd tro det eller ej, Ni är underbara alla där!


en dag i december


Dagen klipp: After Eight 400 gram 10kr!


Stefan åkte till jobbet, nu är jag själv, tråkigt, dött, tyst.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0