Lycklig



Sitter i sängen med uppknäppta byxor, knox, ett berg av kuddar, öppen balkongdörr, nytränad, mätt och lycklig. Är tacksam för dem vänner jag har och min vackra familj, tacksam är ett bra ordval just nu!









Morgonen började i panik, sambon åkte till Köping och jobbar där tills på torsdag, blev väckt runt 05 och kunde inte somna om sista timman, går upp och packar ner frukosten och hittar INTE bilnyckeln, letar som en galning och inser att jag måste ta cykel vilket visar sig vara punka på, skiter i de och trampar ändå som en galning. 07.01 var jag på plats, svettig och uppjaggad. Tur nog börjar sommarjobbarna lära sig så dem sköter mitt arbete bra :)





Gjorde sista kollektiva passet idag, nu är de egen träning fram till 1 augusti, känns tomt, konstigt, skönt och underligt. Har ingen sommarkänsla och alla mina vackra lagkamrater åker hem men jag blir kvar i skövde pga av jobb. Jag vill också åka hem till mamma och pappa, få serverad mat, busa med hundarna, sitta i timmar hos mormor och mysa, sova i hängmattan, bli arg på mygg, spela kort, fiska och tillbringa massa med tid med mina kusiner. Denna helg blir de falkenberg sen peace and love sen ska jag försöka åka hem varje helg fram till semestern.


Ellinors kille Jesper blev myndig idag också, han fick öl och presentkort på mc donalds av mig och steffo, åt super god mat och tårta. Resten av kvällen ska jag kolla på vackra skor, kanske beställa ett par och sedan ladda hem en film. pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0