Nya matvanor

Nu när vi har uppehåll försöker jag tänka mer på vad jag äter, undvika kolhydrater, rätt fetter och mycket protein.

Till frukost:


Den här frukosten har jag ätit sen jag började jobba,
undviker bröd, inte ätit bröd på ca 2 månader bara på helgerna då det faktsikt är helg.

*Yoghurt med nötter och en banan.
* Två knäckebröd mackor med ägg på.

Till lunch:



Kvarg, med hallon och koncentrarad saft (light)
Denna lunch började jag med idag, var riktigt gott.

Till sista rasten brukar jag unna mig en cacao cream från kaffe automaten eftersom jag inte lärt mig dricka kaffe.

Jag insåg att de inte går att träna direkt efter jobbet som jag brukar eftersom jag är princip jätte hungrig när jag kommer hem, så då stekte jag kyckling och åt de tillsammans med en avocado och knäckebröd macka med kaviar på.

Får se hur länge jag orkar denna diet och om jag orkar träna så pass hårt som jag ska, om inte så börjar jag äta normalt för träningen ska INTE bli lidande.

Nu: Film taken och doftljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0