nyckelhelvete

Jag hatar allt som är litet, allt som kan försvinna lätt och de man använder mycket. HATAR nycklar!! När dem inte ligger där dem ska! Imorse fick jag gå till jobbet, säkraste färdkosten - jag hatar att gå! Stressad och svettig när jag kom fram eftersom jag inte gick i tid!

Detta hat grundas enbart på mig själv, jag, mina misstag och mitt slarv!

Efter två dagar fann jag nyckeln, ville nästan gråta. Nu ska jag äntligen få köra bil igen!

= Jag ska alltid lägga nycklarna i nyckelskåpet annars kan de bli förödande konsekvenser.

Kommentarer
Postat av: M LSD

= Jag ska alltid lägga nycklarna i nyckelskåpet annars kan de bli förödande konsekvenser.



Haha vart ligger nycklarna just nu?

2011-06-23 @ 15:28:12
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0