tagit ett beslut..

Ja, idag bestämde jag mig..

.. för att börja blogga igen, varför? För jag blir så himla glad när jag går tillbaka och läser om allt roligt jag gör hela tiden så bloggen blir som en dagbok, de kommer skrivas om glädje, sorg, jobbiga saker, minnen, upplevelser och allmänt ointressanta ting i min vardag men endast för min egen skull, hoppas även du känner glädje i de.
Vi får ser hur länge de varar eftersom jag jobbar 07.00-15.36 sedan tränar 17-19 och därimellan ska jag hinna uppleva saker att skriva om, ha ett social liv och ett förhållande, men jag ska göra mitt bästa kanske orkar jag en dag, en vecka, ett år, en livstid.

Idag har jag varit klibbig princip hela dagen, jag svettades på jobbet då inte blixten slog ner då allt stod stilla en stund och på träningen fanns de nog inte en torr fläck på hela mig, men vad underbart de var. Efter kom de sex underbara människor och invaderade min lägenhet de serverades köttfärsås och chokladpudding till efterrätt så nu har jag matkoma som jag har 90% av min vakna tid. Dem lämnade efter sig en hel hög med disk vilket jag diskar med glädje, eller som de alltid slutar med att min man gör, tur att jag har han till sånt!

Nu ska jag sova, sovit sju timmar på två dygn räcker med att säga att i helsingborg stänger krogen 05.00´.
 Puss och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0