underbara helg.

Fedagen var i stress, kom hem från jobbet 16.15 sedan var de studenfirande.
Jag åt jorgubbstårta, kladdkaka och drack så mycket jag orkade. Underbara studenten!!

Fina Felicia

favoriter

underbara Natalie

Sen en höggravid student, Emelie

Sist men inte minst Bea där syrran och hon

även bjöd på show!

 

Sedan var vi i god stämning så Sofija anslöt sig till Ellis lägenhet och sedan kom Stefan och co också. Dans, dryck, sång, krogen, livemusik, donalds och vid tre tiden sängen. Lång och underbar fredag!!

 

Lördagen blev de shopping med Caddan och sedan var de 25års fest, en sjukt bra kväll med goda vänner. Kvällens citat bjöd Otter på när vi körde ölspelet och temat kom upp sminkmärken och han svarar: Eyeliner!

 

Söndag. Minihandboll tjejerna mot killarna, jag, alex och caddan slet och enligt mig Vinnare! Lunch på gräddhyllan, pannkakor med massor av grädde, impuls shopping och sen tittade vi på balen. Efter åkte vi hem till Ryd (svärföräldrarna) åt hamburgare, kollade handbollen och sov i soffan.

 

Denna underbara helg avslutades med ett lång bad och nu ska jag sova för lång vecka väntar!

Så himla vackra tjejer.

Mycket text, mycket bilder

puss


Kommentarer
Postat av: M LSD

Åh va fina bilder på så vackra tjejer!

Härlig helg!

2011-06-12 @ 23:23:22
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0