Alla dagar bli inte som man tänkt sig...



Jobbar på Kinnarps, vi gör kontorsmöbler inom skola, vård och omsorg.
Just nu har vi en jätte stor leverans till saudiarabien för flera miljoner där dem ska bygga
en jätte stor skola mitt ute i öknen för kvinnor, glädjer mig att världen går åt rätt håll.
Det är därför jag är där för att hjälpa till, jag skruvar, limmar och skruvar.
Monterar lådor, socklar och dekorryggar mm. Saudiarabiens prins var på besök häromdagen,
vi satsade på hur många kamler jag var värd, tre var de högsta de värmde,
snälla arbetskamrater jag har!



Nu ska jag sova 04.45 ringer klockan, lagom till tidningen kommer.
Modern family gjorde mig på bättre humör. Natti.


Kommentarer
Postat av: lechef

keep on fighting, det är snart sommar ;)

2011-03-17 @ 00:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0