En torsdag som dem flesta.

Idag kände jag mig som en maskin på jobbet, jag gjorde de jag skulle, sa ingenting, kände knappt ingenting. Runt 11 vaknade jag till efter att gnuggat mig i ögonen i 6 timmar ungefär.

Jag lyssnar på ljudbok och gillar de verkligen, just nu är de Jenna Jameson som gäller har redan läst boken en gång men gillar man en bok så varför inte ta sig igenom den en gång till? Ni som inte vet vem Jenna är så är det en av världens största porrskådis, så går och myser på jobbet till porrsnack, lite roligt att det är en gammal tant som läser. Tänk om mina arbetskamrater visste som står 2m ifrån mig att jag precis lyssnade dem tio bästa tips hur man suger av en kille, eller en het scen från en av hennes många porrfilmer. = Livet blir inte roligare än vad man gör det till.

Bort från snusksnacket och till lillamelodifestivalen, har hittat en ny favoritlåt som jag alltid kommer att starta dagen med nu de är Ulrik med "En vanlig dag".

http://www.youtube.com/watch?v=rSTEnJnaE1o (inte lärt mig hur man gör youtube klipp än)

Usch gjorde inget bra pass idag, kan inte riktigt släppa de så imorrn då jävlar!!!! Nu ska jag gör bakpotatis, lax och någon go röra. Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0