Days are where we live.

Du kan inte hindra sorgens fåglar att flyga över ditt huvud - men du kan hindra dem att bygga bo.

En orolig själ men egentligen inget att oroa sig för, det som händer de händer. Man ska se till de man har och idag har jag en ny bil, jag väljer att se en ny bil inte pengarna som försvann, nu ska jag ut och köra, åka runt´, åka ingenstans lyssna på bra musik kanske till och med tar med mig kudden ut och övernattar. Idag blev jag och sambon ägare till en volvo C30, nu fattas bara en hund sen familj fast min man är allergisk mot hundar så de blir nog aldrig familj..




Gissa om jag är kär, jag är störtförälskad i denna svarta pärla.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Grattis till nya bilen och var rädd om den och körkortet för jag kan tänka mig att det går att gasa rätt bra med den!

Du får köpa en nakenhund den brukar de flesta tåla!

2011-11-02 @ 15:41:30
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0