Handboll, handboll och handboll.



IFK bjöd på en spännande match häromdagen som slutade i vinst, vi spelade mot sävehof igår även den en riktigt bra match men slutade dock i förlust :/
Fredagen avslutas med träning, sen mat från delikatess disken på ICA Kvantum och de bästa godiset från hemmakväll. Mina pojkvänner är här ikväll wärn och stefan och ska aldrig mer kolla idol med dem, vi tycker olika om ALLT! Dem gillar raka ben, jag gillar ben som någon gång i sitt liv har gjort någon form av benböj. Jag gillar stil, dem naket.. behöver inte säga mer!

Ska sova snart tidig uppgång 07.00 hela sovmorgon i en timma, sen ett fullspäckat schema..

En klump i magen idag, men de skriver jag om imorrn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0