happy

Idag var sista dagen på jobbet, vilken underbar tid de här 8 månaderna har varit ibland har de varit tufft, men för de mesta har jag älskat att gå till jobbet, jag är lycklig lottad som fick skratta på jobbet och ha underbara arbetskollegor som jag verkligen älskar. Lärt mig massor, fått vänner för livet och även växt som människa. Kommer se tillbaka på den här tiden med ett stort leende men nu sitter jag även med ett leende. Ett sjukt jobbigt träningspass avklarat, så där jobbigt så man nästan vill gråta och man knappt kan stå på bena. Nu ska jag ta en dag i taget och göra allt jag inte hunnit.

Jobbiga är att man gör av med pengar när man går hemma, istället för att tjäna dem så imorrn slår jag på stort - en ny dator!

Fick en underbar avslutning, jag bjöd på tårta och chokladbollar och bad alla dem jag kände på avdelningen komma, min chef undrade vart alla kom ifrån då även folk från andra avdelningar kom tex - två som jobbar som smed. Fick en stor påse med choklad och dem på kontroret gav mig presenter som dem tyckte passade mig, behöver inte säga vad de är exakt var, en av presenterna var en piska - dem tycker jag är dominant. Själv hade jag kopierat upp en stor bild på mig själv när jag är som lyckligast på fyllan och skrev - Love you guys´. Dem lovade att rama in den.

Nu ska jag somna i soffan för att sedan vakna en timma senare med världens träningsvärk och be stefan bära in mig, eller släpa mig som han säkert kommer göra eller troligast låta mig ligga kvar - gud vad jag älskar den mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0