söndagkväll

Denna Gambia resa kommer nog följa med bloggen och mig ett tag, små inlägg kommer säkert då och då. Som ni förstår var det en underbar resa med oförglömliga minnen, och enligt spåmannen kommer jag bli lycklig och gammal så kommer nog hinna åka dit ett par gånger till.

Helgen har varit hektiskt, jobbat på novemberkåsan stängde och öppnade cafeet så ligger efter med sömn, ska försöka komma isäng snart men lite svårt för är helt magisk efter biobesöket med vännerna, så nu har även jag kollat på breaking dawn och ja, även jag är såld!

Nu har jag tre arbetsdagar kvar, mån-ons sen är jag inte längre montör längre. Ett avslutat kapitel som kanske kommer tillbaka i framtiden, men får börja på något nytt och rubriken ska vara maffig denna gång.

Innan läggdags ska jag gå runt och beskåda min lägenhet, när jag kom hem idag så var de nymålat, nymöblerat och diverse saker. Vet inte vem som har gjort de, kanske en liten tomtenisse vid namn Stefan. Han förtjänar mycket gröt till julen.

kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0