underbara mat

 

I lördags blev de tidig uppgång för morgonträning, när jag kom hem väckte jag

mannen med färskpressad apelsinjuice och räkmacka med ägg, avocado, fetaost och majonäs.

 

Stefan hade hemmamatch, slutade i storvinst, god mat och dryck, olearys

och sist Joe Labero som bjöd på en magisk kväll rättare sagt.

 

Mina andra halvor Malin och Linda var också där, vi var kvar till sist - självklart - tog autograf och fotade. Kan poängtera att Linda fyller snart 25. Malin och jag drog sen vidare till glädje satt och mös, tittade på fulla människor och tyckte livet inte kunde bli så mycket bättre.

 

Igår var de farsdag - tyvärr är min pappa 13 mil bort men de innebär när jag träffar han blir de extra mycket kärlek. Istället firades de med en annan pappa - stefans pappa och hans familj på ett vackert slott med trerätters, julmarknad och tipspromenad. Väl hemma så gjorde stefan kladdkaka och så kollade vi på en av twiligt filmerna, min helg kunde inte slutat bättre.

 

I veckan blir de nya äventyr, stooora äventyr lååångt bort..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0