Vill somna om.

Min lördag kunde börjat bättre..
Igår efter jobbet tillbringade vi fredagskvällen där den ska tillbringas - i gymmet. Jag och Lollo traglades oss igenom alla övningar men nöd och näppe. Sedan blev de tacos och fruktsallad med grädde, eller kanske ska säga grädde med fruktsallad. Sedan fick jag matkoma, vi som skulle gå ut och grejer men efter en veckas arbete och hård träning åkte jag hem och la mig innan tolv slaget.

Sambon hade avdelningsfest kom hem runt tre packad, står bara och tittar på mig blir livrädd innan han lyckats komma i säng. Vaknad flera gånger av att han slår mig hårt i ansiktet, självklart slår jag tillbaka fast jag vet att han inte gör de medvetet, men jag passar på. Han grymtar till och somnar om, men inte jag. Drar mig lite och 08.00 går jag upp och tvättar, lagar mannagrynsgröt som lägger som som bomull i magen och snart ska jag tillbringa en lördag morgon där den ska tillbtingas och de är inte i sängen utan i spåret.

Trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0