Daglig rutin



06.29 vaknade jag, 06.52 var jag på jobbet, bra gjort så här trött ser jag ut på mornarna.
Dagen har inte stuckit ut något annars, träning och städning efter jobbet och nu avslutas kvällen med casanova, en fin torsdags kväll helt enkelt.


Dagens fundering,  varför smakar godis, fikabröd så himla gott på jobbet?
Kanske för att de är gratis,
de gör ett avbrott i den dagliga cirekln,
alla blir lika glada varje gång.
Mer FIKA åt arbetarna. 

Imorgon kväll efter de dagligasysslorna (jobb,träning) bär de av mot Sveriges framsida- Stockholm!

Inatt ska jag sova en riktigt skönhetssömn, drömma om bara ben,
 grillat kött, sjödoft och söta jordgubbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0