Eftermiddag

Idag så sträckte sig en kollega närmare mig kollade en stund och säger sedan - har du ungdomsfinnar?
Ja man tackar, vid 20 års ålder är jag glad över mina små porer som uppkommer ibland. Man väljer hur man vill se på saker och ting och jag väljer att se så länge jag har dem är jag ungdom, de tar nog ett tag innan jag blir vuxen.

Några timmar senare sträcker han sig närmare mig och säger - du har sne näsa. Jo man tackar igen, bröt den för nått år sen och vet inte riktigt hur jag ska välja att se positivt på denna kommentar. Kanske att jag ser hård ut och fick ut en slant för den som jag utnyttjat till fullo - köpt en systemkamera som gett mig fina minnen iform av bilder.

Människor har alltid ett val, så tack för komplimangerna.

Idag bjöd jag på motorskaka, mamma baka och jag bjöd. Bra deal. Snart går jag hem för dagen och idag har jag mycket på göra listan.
- optikern
- besöka Uniflex
- tvätta
- träna
- laga tre rätters med goda vänner

Küss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0