helgen som var

Jag var rädd för att jag inte skulle komma hem hel från helgen som var, varken pyskiskt eller fysiskt eftersom de skulle bli match mot skuru och min första utgång i stockholm. Jag kom inte hem hel, men av andra orsaker matchen som var kommer ligga kvar länge i mig, ritkigt dålitg men hoppas jag kan vända de till något positivt - revanch. Fysiskt kom jag undan med några blåmärken vilket jag är tacksam för, en av mina vänner blir vampyr när natten kommer har haft bitmärken både på arslet, kinden och armarna denna kväll var hon snäll, några nyp på underarmarna överlever jag.

Annars var helgen underbar! Dyra drinkar, dans till kl 05, godmat och osalgbart sällskap! Tack mina vänner nu laddar vi för nästa helg vilket ser ut att bli på hemmaplan, örebro jag hoppas ni inte gör oss besvikna. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer ni häråt o härjar?:)

2011-10-18 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0