rus, ett bra rus

Min söndagskväll är fulländad, lite viktig egen tid då sambon är på borta match. Helgen har varit Underbar! I fredags efter träningen begav vi oss hem till Linda och slutade på glädje, i Lördags blev de frukost på rådhuset vilket spårade ut - Linda fick för sig att hon ville ha en kyckling till husdjur och jakten började. Ringde två samtal men tror ingen tog oss seriöst fortsättning följer..sen var de dags för avdelningsfest och de var super trevligt,de som händer där förblir osagt kan bara säga att de finns tävlingsmänniskor ut i fingertopparna min bana spelade 30 min sen var de glas från en tavla på banan, behöver nog inte säga hur de hamnade där. Idag vart mina böner besvarade, Lollo hörde av sig runt 10 och sa att de var dags för pannkakor tackar! Till de tittade vi på Basic Instinct. Jobbade lite på Villa mässan för Skövde HF, sedan blev de söndagsmiddag från donken med mina vapenbedragare och en ny film Frontiers jag blev underkänd när jag valde den filmen. Ny vecka, jobb, matchx2 och på fredag bär de av till sthlm för att gå på kändissafari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0