trio

Imorse gick jag till jobbet och innan 07 på morgonen ni som inte är vakna, då är de fortafrande natt typ, man kan tro det iallafall så jag tog på mig reflexvästen och de kändes som jag blev 10 år igen och tvingades ha cykelhjälm men man skämms så man tar av sig den innan man kommer fram till skolan, jag tog av mig västen innan jag stämplade in, varför skämms man när man gör rätt för sig? hur som helst imorgon åker den på igen.

Väl hemma så var mamma på besök så hon och Elli kom förbi sen blev de en jätte mysig kväll, behövde jag!!
Nu har vi planerat hur de ska se ut här i lägenheten eftersom vi har en trea så har tredje rummer bara blivit överflödigt, förvaring, tvättrum eller undanflykt till all skräp när man snabbstädat men i helgen blir de förändring, då ska de flyttas, bäras och inhandlas spännande.

Både jag och Stefan har väldans träningsvärk så fick bestämma en kroppsdel vi skulle massera jag tog axlarna och han ryggen, ryggen? vad e de för kroppsdel räknas hela ryggen som en kroppsdel, det här ska disskuteras eller kanske får sova på saken.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0