Nu tar vi kväller.

Vad gör du just nu?
Ligger i min stora säng med datorn i knät och äter färska hallon.

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
 En fråga man kan tro är enkel men som är skit svår, antigen jobbar jag kvar på volvo, pluggar till något vettigt, gör GMU eller fått så pass bra kontrakt i handbollen så jag inte behöver jobba heltid. Tror att jag är kvar i Skövde, eller i något varm land om man får drömma.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Man ska ju inte ångra saker utan ta lärdom av dem men så bra är det inte, ångrar många saker men inga livsavgörande. Man ska ta livet med en nypa salt, just nu ångrar jag att jag blev så förbannat full igår så jag inte ens kom ut men om 100 år är även de glömt.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
På jobbet arbetskläder som jag använder vilken årstid det än är, utanför blir de massa lager med kläder hatar att frysa och ser hellre ut som en michelin gubbe än att frysa röven av mig.

Vilka 3 saker är du beroende av?
snus, socker och träning. Två saker jag inte är stolt över ska bara hitta något annat att ersätta de med. Beroende är aldrig bra, oavsett vad de är för ngt.

Har du någon dold talang?
Jag kan göra magdansen (rulla på magen) dock inte så sexigt som de låter, ser mest tjock och koncentrerad ut annars kunde de ha varit ett roligt partytrick.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen spelade jag självklart handboll och var ute i stockholm, nästa helg ska jag självklart spela handboll och evt gå ut. Känns som jag har gjort de förr?

Vad har du på dig just nu?
Min ziperall.

Bästa skönhetsknep?
Sömn och kallt vatten. Annars funkar solpuder till de mesta.

Vilka är dina dagens planer?
De som är kvar av dagen ska jag bara försöka bli människa igen, sedan sova minst 7 timmar hade jag tänkt.

Vad äter du helst inte?
Levande ting.
 

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
Läser inte bloggar dagligen men dem som jag följer flitigast är Lisbeth och Ellinors som jag inte ens kan adressen till och klingan är och kommer alltid vara en favorit.

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nästan alla mina förhållande jag haft har varit över 1 år. Mitt nuvarande är över 2,5 år.

Bästa staden/landet du besökt 
Oj, jag är inte så berest. Sorligt. Så säger Sverige vilket är väldigt vackert, jag tar töntstämpeln.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Ingen.. när jag hade kort hår fick jag höra av en vän att jag var lik Rhianna på en bild, vilket inte är så troligt.

Tror du på gud?
Hade en djup dialog med en arbetskamrat om just tro förra veckan pga av att han e djupt religöst. Jag kom fram till att jag tror på mig själv, min egen drivkraft och bedrift. Med lite tur och en jävla envishet kan man gå precis hur långt som helst oavsett vad som är menat för en.

Vad är din största rädsla?
Grodor och att vara själv.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Droger


Vilka är dina favorit namn?
Gillar korta och gamla namn, Nils, Elsa, Smilla, Teo. 


Hur/Var vill du bo i framtiden? 
I ett stort hus med vit inredning, nära skogen, hundar och hönsgård och nära dem jag älskar. Egentligen spelar det ingen roll var på jorden jag bor för mitt hem är där min stora familj är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0