vem vet om man är på rätt väg om man inte vet vart man ska?



Det är grått ute, regnigt och kallt, en av mina två orkideer har lämnat mig, tvättpåsen har inte krympt av sig själv och kläderna lyssnade inte på mig när jag bad dem gå in i garderoben, kanske måste jag ge dem en knuff in, en hjälpande hand. Trots allt detta plus att jag är bakis och har en avslagen smak i min mun får gårdagens gifter man hävde i sig TROTS detta så är de en sjukt bra dag, jag är så där smålycklig och småkär. Klockan är kvart över 9 en söndag, jag har sovit 5 timmar och jag har vikt kläder, hoppat i sängen för att försökt få liv i min man utan resultat. Idag ska jag gå på moln, äta våfflor och umgås med världens absolut bästa vänner, ja livet kan inte bli bittert med dem!

På återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0