Du vackra, älskade helg.

Lördagen blev de tidig uppgång för tvätten väntade sedan kom vackra mamma,vi köpte med oss mat och åkte upp till berget, balto vad givetvis med. Avnjöt en god middag till fin utsikt sen kollade vi på IFK-Country. Mat på olearys med mina pojkvänner, bowling och första serien fick jag 140 poäng, jag pissade på dem men vinsten gick sen till Jonas med 361 mot mig som hade 360 den sved lite. Natalie, Jonte och Elli ankom och vi åkte till en lokalfest som inte blev långvarigt, vidare hem till Jonte och Natta där de blev spelkväll - kampen mellan man och kvinna de slutade 1-1.

= Lördagen kunde inte slutat bättre.

Söndagen i punktform:
  • Städning
  • Matlagning
  • Träning
  • Godisätande

Nu laddar jag för en ny vecka med jobb, träning och seriepreimär.

Balto och jag myser på berget

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0