Du vackra söndag

Min dator är paj får se om detta hinner komma upp..



Tidig morgon upp och handla och göra stor frukost till mig och min fina man,
hade tur att tvättstugan var ledig så kastade in två tvättar också.

 

Fattades bara ett stort ek bord, vit inredning och så skulle jag vilja byta ut trafiken mot en stor granskog, då hade min frukost varit ultimat. Efter la vi oss i sängen igen och läste aftonbladet. De var jag värd.

 

Gårdagen bjöd på ett underbart väder, en tripp till göteborg men fina vänner.
kvällen var great, jag hade taxiverksamhet och träffade många nya och gamla bekanskaper.
'

Glassbuffe, äta så mycket man orkade och vi rullade ut. Åt glass till både för och efterrätt.



Har börjat på ny avdelning, så förra veckan bjöd jag på denna vackra tårta.

Snart träning, hoppas eran helg har varit lika bra.
puss



Kommentarer
Postat av: Mamma Lisbeth

Härliga söndag. Hoppas veckan blir lika bra!

2011-09-25 @ 16:15:03
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0