glädje



Jobbat och tränat och nu har jag massor av energi, vill göra allt på samma gång baka, måla, beställa hem vackra skor, rensa garderoben, städa eller kolla på filmen som började på canal+ action just nu. MEN NEJ nu ska jag göra något vettigt av min energi - laga mat och städa tills min vackra man kommer hem. Egentligen skulle jag fikat med fina Natalie men tiden hinner inte med, har match två dagar i rad så måste laga matlådor till både onsdag och torsdag då jag inte hinner. Suck jag ska uppfinna en klocka med mer timmar.

I helgen blev de lagfest, mina två favoritsysslor umgås med mitt lag och den andra att festa den absolut bästa kombinationen, kvällen blev blandad slutade med att jag hade fläskläpp och ett jack i huvudet, JA jag fick stryck och JA de var av en kille och JA han kom i fyllecell och NEJ jag polisanmälde det inte hoppas killen har en sjuk ångest hur som helst och en bruten näsa (jag slog inte)

Ne nu måste jag passa på innan energin tar slut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0