Mys

Bjöd mina två män på tacopaj idag - stefan och wärn. Jag lagade mat och slängde fram tvätten till Stefan som han fick vika framför tv:n de gäller och vara smart. Nu är de kläder överallt men vikta är dem iaf, resten tar vi imorgon för nu tar vi kväller.

Läste precis mammas blogg och fick en väldans hemlängtan, kanske också för vi var hos Stefans familj i fredagskväll, tur jag har dem som en exttrafamilj här i skövde. Kan inte komma ihåg när jag verkligen var hemma sist, mös med hundarna, halvsov i soffan, fick mat served och en riktigt bamsekram. I helgen ser de dock mörkt ut, träning och match men på tisdag kommer mamma och pappa hit för då har vi match, jobbar som vanligt men får iaf lite närhet från dem när dem sitter på läktarn.

Kollar på partaj på 5:an och var tvungen att kolla upp Peter Settman på wikipedia och där stod de: har tagit ett barn och lämnat tillbaka det.

Nu måste jag sova, ny vecka längtar redan till nästa helg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0