vill

Dagens vill:


- Bli allmänbildad, laddat hem alla app som kan hjälpa mig att bli de.

- Prata ett till språk, många finskar på mitt jobb lärt mig: Nuska, Hirvi och vesipullo (snus, älg och vattenflaska) Sägs ju om man kan 200 ord på ett språk kan man prata de, bara 197 st kvar för de spelar väl ingen roll vilka 200 de är?

- Lära mig teckenspråk, min mor lärde mig alfabetet när jag låg på operationsbordet när jag var sju år de sitter fortfarande kvar i ryggmärgen, nu i veckan har jag lärt mig: Igelkott, nej, jag heter och jordgubbe.

- Ha ett vackert hus med vit inredning och detaljer av jordnära saker.

- Skjuta min första bock, tyvärr är pappa i norrland så de får vänta.

- En volvo C30

- Ha en tatuerad vänsterarm


Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0