Alla dagar är livet - vissa är bara bättre

Riktigt skön dag, somnade i sängen med mannen på eftermiddagen - vaknade upp med energi och lagade mat och sen gickjag strupen. Vilket innebär att man går gångbanan upp för skidbacken. Älskar att gå när det är mörkt ute, går så mycket lättare då men idag var det dimma, såg princip ingenting.

Idag fick jag lära mig att äta okokta nudlar med smak. Smakade som chips. Dock vill jag inte veta hur dem jäser i magen sen. Stefan lärde mig de, "turk" grej. Han är lite halvturk, dem gjorde så när dem var små på rasterna - köpte nudlar för 1kr och åt. Alla har sina trix.

Nu ska jag försöka somna vilket kommer bli svårt - eftermiddagslur och sen promenad. Inte bästa kombinationen.

Så här såg de ut i backen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0