Berg

1,5 timma var jag och vandrade, en av etapperna var Skövdes berg. Har ont i baksida lår och rumpa redan. Förstår verkligen inte människor som sysslar med sporter där det går ut på att ta sig uppåt, bestiga berg. Idrott ska vara kul och att ligga på maxpuls hela loppet kan garanterat inte vara kul!! Gränsen mellan idiotiskt och beundran.

Idag har jag lagat soppa gjort på:
Matlagningsgrädde
Två paprikor
En gul lök
Pasta
Grönsaksbuljong
Passerade tomater
Vatten och kryddor

Enkel och jätte god.
Sedan gjorde jag stekbröd, mindre lyckat får fråga farmor efter hemligheten om hon nu vill avslöja den. Nu ska jag försöka mig på ett nytt bröd innan det är dags för kvällens träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0