Helt slut

09.00 - 1600
Utbildning i Örebro vilket var väldigt givande och motiverande.

16.00
Åkte förbi lager 157, blev en stickad tröja och fyra par solbrillor.

1710
Hemma i Åsbro och upptäckte parkeringsböter som jag inte förstod mig på? Hade parkering till 1900 om jag hade velat. Stressa ner till tåget.

1830
Tåget hem till Skövde.

1915-2100
Satt på rådhuset med en kopp te och fina vänner.

Nu ska jag sova, helt slut. Hade hoppats att Stefan skulle komma hem innan från fotbollen men nu kan jag inte vara vaken längre. Tack vare att han hade diskat och städat här hemma han jag träffa tjejerna, hjärtat! Träffade han i söndagskväll senast, måndag morgon räknas inte för Stefan är inte människa på mornarna.


Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0