inspirerande

Igårkväll fick jag besök av Lollo, Lindao och Jens. Kollade What lies beneath som är en rysare och den rekomenderar jag varmt. Riktigt bra! Kom inte i säng förens halv 2. Var inte sådär super kaxig efter jag kört hem dem och körde hem ensam sen.







Inte tvättat  på två veckor så hade två fulla IKEA påsar och han inte torka sista tvätten, 2 veckor av blöta strumpor hängde jag upp på torkstället. Både jag och Stefan använder minst 2 par strumpor per dag, ett torkställ fullt av bara strumpor, de tog sin tid!

Annars har min lediga tisdag varit fin. 1 timmas promenad med stavar och tyngder, då saknar jag närke så jag kan gå i skogen där ingen ser mig och min tantvarning. Sedan lite hemmagym med lättare hantlar,sätdning, tvättning och pyssel. Nu inväntar jag kvällens träning.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0