Karusell

Morgonpasset avklarat, tur man är två ibland annars hade jag nog gett upp 1 eller 2 gånger.

Igår hade jag och mannen myskväll med film och fruktsallad med glass kex, första kvällen på flera månader utan att krydda. Som vanligt somnade både i soffan. Inte så vana med de, efter några kvällar tror jag nog vi kan lära oss vara vakna ett tag till.

Idag har jag funderat på Breivik, hemsk människa. Tänk hur mycket pengar och personal som läggs ner, må han tappa tvålen många gånger och undrar hur mkt hans huvud är värt. Han kommer aldrig i resten av sitt liv kunna vara ensam, den som sätter en kula i hans huvud kommer bli hyllad. De där var nog bland de elakaste jag sagt, men skit ska skit ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0