Aktiv dag

Startade dagen på actic jag och pensionärerna, handlade, kollade handboll (älskar OS) sedan kom mannen hem från golfen och så tog vi ett ryck, dammsög, skura, tog hand om tvätten, spika upp grejer som blivit liggandes och även 8st matlådor så vi är redo för nästa vecka då båda börjar jobba igen.

Dagens höjdpunkt: friidrott och handboll.
Dagens konstigaste sport; brottning, förstår inte riktigt reglerna och brottarna själva kan inte svara på varför dem inte får dricka vatten?

Nu ska jag ligga i sängen och läsa bok och hoppas min magont går över till träningen. Min mage jävlas med mig hela tiden, inte mjölkprotein då pajar den inte för mkt fibrer då pajar den, inte för mkt fett eller socker då pajar den. Min mage är typisk svensk, lite av varje.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där såg gott ut, de vill jag ha när jag kommer och hälsar på!

2012-08-08 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0